Reklamacje i zwroty

Darmowa dostawa

Od kwoty 299 zł

7 dni na zwrot

Możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny!

Przyjazna obsługa

Uzyskaj pomoc w razie trudności!

Kupony

Nasi stali klienci otrzymują sezonowo kody rabatowe!

  1. Klienci mają prawo złożyć reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub braków w zamówieniu powinny być zgłaszane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
  3. Reklamacje należy składać wyłącznie za pośrednictwem adresu e-mail podanego na stronie internetowej kontakt@davero.pl
  4. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać dokładny opis problemu, numer zamówienia oraz dane kontaktowe.
  5. Sklep internetowy zobowiązuje się do odpowiedzi na reklamację w ciągu 7 dni od daty jej otrzymania.
  6. W przypadku uznania reklamacji przez sklep internetowy, klienci mają prawo do wymiany towaru na nowy lub zwrotu pieniędzy.
  7. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego użytkowania produktów.
  8. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy rozpatrzenia reklamacji, jeśli zostanie stwierdzone, że reklamacja wynika z winy klienta.
  9. Wszelkie spory wynikłe z reklamacji będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem.